2010. november 13., szombat

Első jelentkezők

Hát fiúk-lányok, ez gyorsabban ment, mint hittem. :)


Ma mit sem sejtve, egy jó film megnézése után (Blind side - mindenkinek ajánlom), gondoltam gyorsan még checkelem az e-mailjeimet.. és hoppá:  


'Hi from your potential host family!' 


Nagyon meglepődtem, a szívem majd' kiugrott a helyéről.. Ordítottam is a szülői háló felé "Levelet kaptam!! Levelet kaptam!!" Persze nekik nem esett le rögtön, hogy miről is gagyogok.. :)


Na mindegy, summá summárum, a család:


2 kislány, 4 (februárban 5) és 8 évesek
2 szülő, teljes munkaidőben
1 kutya (10 éves)



Bethesda, Maryland (Washington DC külvárosa)

Szóhoz sem jutok egyelőre, mindez nagyjából 10 perce történt..
A család kedvesnek tűnik, így a képek alapján.

Néhány infó: reggel elvinni őket suliba&pre-suliba, délután értük menni; kapnék kocsit; elmondásuk szerint sok szabadidőt biztosítanának nekem, nyáron még többet; 2011 szeptemberétől még annál is többet :) , mivel akkor a lányok fixen 3:45ig lesznek isiben;  viszont hétvégi estéken szeretnék ha én vigyáznék a lányokra, míg ők egymással vannak, illetve alkalmanként hétköznap esténként is.
Nagyjából ennyi.

Vélemények??? :)


4 megjegyzés:

  1. Én "interested host family" című levelet szoktam kapni az ügynökségtől neked olyan nem jött??:O

    Behtesda-ban nagyon sok az aupair!!Elég népszerű hely, és ahogy néztem 25 percre van DC-től??Nem rossz, de mégsem ny. A 4-8 éves gyerek sem rossz!!Mindenképp bezsélj velük, h tapasztalódj, és esetleg ha nem őket választod legyen már rutinod a kérdésekben!Írd meg mi volt a telefonbeszélgetésben!!!!


    üdv:judit

    VálaszTörlés
  2. De igen, kaptam olyan levelet is, csak az anyuka még külön is küldött egyet. :)

    Hát, körülbelül 10 kmre van a DC szívéhez, ami klassz, csak én egyelőre még nem nagyon vagyok felkészülve DC-ből.. hogy ott mit tudok magammal kezdeni szabadidőmben pl..

    A másik ami még felmerült bennem, mint kérdés, hogyha éppenséggel egy család érdeklődik irántam, akkor az idő alatt másik is jelentkezhet, vagy már csak akkor leszek újra "elérhető", ha az előző családnak nemet mondtam?! Mert per pillanat nem akarok még nekik se igent sem pedig nemet mondani.. hanem egy kicsit várni, hátha jelentkeznek még mások is..

    VálaszTörlés
  3. véletlen nem ide írtam a commentet:) hanem az alőzö bejegyzésedhez...

    Ha azt mondja a család h téged akar, akkor elvileg nem nagyon mondhatod neki h te még várnál a döntéssel, várhatsz és mondhatod ezt de nem valószínű h ők megvárják míg válogatsz, bár lehet!!!Ha addig ők sem találnak jót, akkor lehet h 1 hónap múlva ha úgy érzed pár másik ajánlat után h mégis őket választod, és még nincs senkijük, akkor persze rákérdezhetsz mehet-e a match!!

    Egyébk egyszerre több család is írhat neked!!Az interexchange-nél van az h az anyagod mindig csak egy családnál lehet egyszerre!!:))

    :)
    Juca

    VálaszTörlés
  4. Viccen kívül nem tudom mi lenne velem nélküled.. :) mindig úgy megnyugtat, amit írsz.. :) Köszönöm!!

    Válaszoltam nekik, hogy szívesen megismerném őket jobban is és hogy várom a hívásukat.. na meg persze hogy van-e au pairük, akivel fel tudnám venni a kontaktot.. ;)

    Ha végül ők lesznek a host családom, akkor neked is találnunk kell izibe egy familyt.. hogy kb egyidőben menjünk ki ;)

    VálaszTörlés