2011. június 6., hétfő

2011. 05. 27-30. Atlantic city

Először is, tényleg bocsi, hogy ilyen későn kerül fel ez, de az elmúlt hét annyira sűrű volt, hogy nem tudtam blogozni. Bocsika!

Viszont, videót összeraktam az útról, mivel négy nap és három éjszaka történéseiről van itt szó, ezért kicsit hosszú lett a videó.. de ennél jobban már nem tudtam/akartam leszűkíteni, mert minden eseményt bele szerettem volna foglalni.

Röviden: 27.-én (pénteken) Katánál alvás, 28.-án reggel indulás, ott két éjszaka, és 30.-án (hétfőn) indulás vissza. Jó volt. (de az megállapítottuk a lányokkal, hogy Ocean city (Maryland) jobb volt valamivel)

Íme tehát:




A mostani hétvégéről is hamarosan jön a beszámoló.

Pusszcsi

p.s. ha oldalt a Vimeo feliratra kattintotok, nem jön be az én oldalam. Sajnos most nincs időm megszerelni, de van megoldás!! Simán nyissátok meg a Vimeo oldalát, és a ’Search’ sorba írjátok be, hogy ’funny fanni’, aztán egy enter, és akkor kijön az össze videóm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése