2011. február 4., péntek

2011. 02. 02.&03.

2011. 02. 02. – Szerda

Reggeli szokásos rutin.

Jöttek a cleaning lady-k, mint minden szerdán. A kutyi végig ugatott rájuk, mint mindig.
Aztán felkaptam a kisasszonyokat. Háziírás, délutáni snack, aztán megjött az apuka, hogy elvigye a nagylányt kosárlabda edzésre, a picilányt meg csak kísérőnek.
Míg ők elmentek, én neki álltam vacsit csinálni. Csirke falatkák, tepsis krumpli Fanni módra (tejfölös mártogatóssal) és kukorica.


Itt jegyezném meg, hogy a tejföl is édes... nem is értem..
Na, mindegy. Haza értek, a kislányok perceken keresztül sikoltozva rohangáltak fel s alá „Nézd, nézd apa, olyan az asztal, mint az éttermekben!! Nézd, milyen csinos!!” Szerintem azért ennyire nem volt ütős, de persze örültem a pozitív véleményezésnek. :)
Jött a hami, mindenki el volt alélva a krumplimtól. Ezt mondjuk nem csodálom a sok fagyasztott „krumpli” után, amihez hozzá vannak szokva.. Ahhoz képest, egy sima, sózott főtt krumpli is isteni.
Apuka mondta, hogy ha marad még, akkor rakjunk félre, mert neki mennie kellett, DUKE (egyetem, ahová járt) meccsre.
Anyuka is haza ért, ő is oda volt a krumpliért. :)
Aztán házit csinált a kislánnyal, mindenkinek helló. Én mentem a szobimba, gépeztem, aztán tenti.

2011. 02. 03. – Csütörtök

A reggel egy kicsit más volt, mint máskor. Mindkét szülő itthon volt, mivel éjszaka nem tudtak aludni a nagylánytól, aki hajnali 3-ig nem tudott elaludni..
Minden részletet megbeszéltünk a nappal kapcsolatban, mivel ez egy szokatlan nap lesz.
A szülők elrepülnek, csak egy éjszakára. Mennek születésnapot ünnepelni, az egyik barátjukhoz. Holnap 10-kor már az irodájukban lesznek, rögtön oda mennek a reptérről.

Elvittem a kislányt.


Úton hazafelé.. from Funny Fanni on Vimeo.

Haza jöttem, edzettem, fürcsiztem és elment ebédelni Nicole-al (egy másik magyar au pair). A hely, amit kinéztünk zárva volt. Átmentünk egy másikba, és Cézár sali mellett döntöttünk mindketten. Jól tettük. Isteni volt.
Utána kicsit autókáztam, csináltam egy pár képet, videót is próbáltam, de lemerült a masina.. Kár, mert nagyon szépen sütött a Napocska.. Majd legközelebb..

A ház, más szemszögből.

Felvettem a picit, rögtön a plázába mentünk. Fagyiztunk egy jót. Én egy banános, karamelizált diós fagyikát ettem. A srác az orrom előtt szeletelte bele a banánt, és tette bele a magvakat, aztán az egészet összemixelte a gép. Isteni finom volt!


Utána kicsit mászkáltunk, és olyan meglepetés ért minket, amire egyáltalán nem számítottunk: szembe jött velünk az apuka. :) Először egyikünk sem hitt a szemének.. vicces volt.
Mondta, hogy épp megvette az ajcsikat a barátnak, akihez mennek, adott nekünk egy pár tippet, hogy mit csinálhatunk a plázában, aztán elköszöntünk.
Elmentünk „Build a bear” („Építs macit”) boltba. Te választod ki az állatot, a szívet bele, hogy mennyire tömjék meg. Te nyomod a pedált a töltőgépnél, és utána még ruhát is választhatsz.
Ez a bolt, a gyerekek Kánaánja, szerintem. Kisasszony is nagyon élvezte, bár már van itthon ilyen állatkája, amit ő „alkotott”.
Kiválasztod a "típust".

Megtömeted és raksz bele szívet.

Felöltözteted.

Utána vettem egy napszemcsit és elindultunk haza, mert mindketten elfáradtunk.

Míg ő tv-zett és színezett, én nekiálltam a vacsink előkészítésének.
Garnélarák, párolt zöldbab és kukorica mellett döntöttem. Jól tettem.
Olyan fincsire sikerült a rák, hogy magam is meglepődtem.. :D Saját ízesítés, nem előre ízesített mirelit izé.. Nyamm-nyamm.


Nem sokkal később haza jött a nagylány, a barátnőjével és annak anyukájával, húgával. A lányok fél perc alatt megőrültek, és sikoltozva rohangáltak a házban, addig mi próbáltunk beszélgetni az anyukával, de alig hallottuk egymást. A nagylány körbe vitte őket, háznéző túrára, utána már mentek is. Kis tévézés, aztán már indulunk is a nagynénihez. A lányok ott alszanak majd, mondták, hogy én is nyugodtan aludhatok ott, de mondtam, hogy köszönöm, nem fogok félni egyedül a házban. :)
(megvolt az első vezetésem éjszaka, ráadásul egyedül voltam - még mindig élek, jessz!)


Egy pár perce értem haza, már 10 óra is elmúlt, a riasztót bekapcsoltam, a kutya fent alszik a nappaliban, én épp blogot írok.
A nagynéniék kisfia, szerintem a világ legokosabb két éves kisfiúja. Van egy játék készletet, ami barkács készlet, csak minden műanyag.. és 2 évesen, tökéletesen tudja, hogy merre kell a különböző fajtájú csavarokat becsavarni.. teljesen leesett az állam. (Papi, rögtön eszembe jutott, hogy neked biztos szimpi lenne a kissrác, igaz, a kör kerületét szerintem még nem vágja..)



Na, alszom. :)
Jó éjt/reggelt!!

Pussz


6 megjegyzés:

  1. A maci építő bolt klassz lehet. :)
    A kaja beszerzés terén nincs olyan bolt a közelben, ami normális ,ízesítetlen alapanyagokat forgalmaz? A neten próbáltál már utánanézni, piac, kóser üzlet, őstermelő..., netán magyar üzlet fellelhetőségének?
    Gratulálok a nem csak ehető, hanem szerinted ( és nem utolsó sorban , mások szerint is ) finom eledelek elkészítéséhez!
    A két éves kis srác zsenivé neveléséhez nincs szükség egy műszaki tanácsadóra? :)
    Az Aida az éjszaka elég nyugtalan volt, lehet, hogy ma ...?
    A tanítványom anyukája ma hoz újabb eledelt a Linknek.
    A Kormi egyre bátrabb, már majdnem be mert jönni, de az Aida nem a ládában volt, hanem az asztal alatt. Ezért inkább megvárta az ajtóban, amíg bevittem magammal.

    Cupp-cupp: Ősök

    (10922)

    VálaszTörlés
  2. Hát pont ez mondom, ez most teljesen natúúúr garnála volt, mindent én tettem rá.. és mégis mííííly fincsi lett.
    Amúgy a kaja kb 85%-át ilyen organikus helyen szerezzük be.. a mélyhűtött cuccok között volt a múltkor az a borzasztó krumpli..
    Magyar bolt az nincsen, európai "ízek" boltról viszont már hallottam, ha lesz rá idő, meg kedv, utánanézek, hogy errefelé van-e..

    Majd megkérdezem, hogy kell-e nekik műszaki tanácsadó :)

    Várom az új híreket! :)

    Pusszcsi

    VálaszTörlés
  3. Szia Fanni!

    Nagyon tetszik a blogod, tök jo, hogy ilyen gyakran irsz (khmm ez nekem valamiert nem jön össze..) Tartsd meg ezt a jo szokäsod :D
    En Nemetorszägban vagyok aupair, van egy blogom, es ha megengeded, akkor betennem a tied a bloglistämba.
    Reemelem mär jol vagy, es jol telnek a napjaid! :)
    Üdv: Rita

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rita, örülök, hogy tetszik a blogom!! :) Megpróbálom magam tartani a heti 2-3 bejegyzéshez, néha nem fog menni.. de általában késő este írom meg őket, lefekvés előtt.. ez a tuti praktika ;)
    Nyugodtan kiteheted, ha szeretnéd :)
    Ha lesz egy kicsit több időm, megpróbálom olvasni a blogodat!!
    Addigis minden jót!!

    Puszi,
    Fanni

    VálaszTörlés
  5. Szia Fanni!

    Még mindig nagyon tetszik a blogod, jó, hogy az elejétől kezdve tudom követni (Csilliét például vissza kellett olvasnom) :P
    Baromi jól fogalmazol, viccesen, biztos élőben is ilyen laza vagy :) A képek is szuperek, úgy tűnik nagyon kifogtad a tutit a családdal is :)
    Sok sikert a továbbiakhoz, várjuk a bejegyzéseket ;)

    Én is kitehetem a blogod linkjét a sajátomba?

    puszi,
    Vivi

    VálaszTörlés
  6. Szia Vivi!! :)

    Köszönöm szépen a bókot, igazság szerint, megpróbálom úgy megfogalmazni a történteket, ahogy szóban is mesélném, így talán valamennyi átjön a stílusomból, azoknak is, akikkel élőben még nem találkoztam.. :)

    Nyugodtan kiteheted, persze! :)

    Pusszanat,
    Fsnni

    VálaszTörlés