2011. február 18., péntek

Bí-em-dáböl jú

2011. 02. 14. – Hétfő alias Valentin Nap
Ez a nap a kocsi amortizációk napja volt nálunk. Apukának durr defektje volt, anyuka kocsija reggel nem indult el, az enyémnek a bal első kerekébe pedig egy óriási csavar fúródott. Jessz.

A kislány segítségével, csináltam egy kis tésztát vacsira:



Vacsi után mindenki megkapta az ajcsijait, jómagam egy nagy zacsi csokikát kaptam a szülőktől. Nyamm-nyamm





2011. 02. 15. – Kedd

Reggel miután a kislányt elvittem, apukát is eldobtam dolgozni (lévén, hogy nincs kocsija). Odafelé menet, mondta, hogy álljunk meg egy CVS-nél (DM+gyógyszertár), mert venne egy-két cuclit. Kérdezte, hogy nekem kell-e valami. Mondtam, hogy egy kis multivitamin nem lenne rossz..
Kijött, vett nekem két darab 100-100 darabos multivitamint.. Ezzel nem kis anyagi kiadástól szabadított meg! Ezer hála, köszönet!

Úgy terveztem, shoppingolok ma, de sokan fent voltak napközben szkájpon, így itthon ragadtam..

Minden a megszokottan zajlott a nap további részében..


2011. 02. 16. – Szerda

Apuka elutazott ma reggel New York-ba, üzleti úton van, péteken jön haza. Ergo: csajos napok elé nézünk.
Reggel, miután haza értem a suliból, jöttek a Flexért. Elviszik, szerelnek bele DVD lejátszót, meg ügyködnek, egy-két dolgot.
Ügyesen kizártam magam a házból, szerencsére még időben észrevettem. Elkértem az autószerelő manus mobilját, felhívtam az anyukát, hogy adja meg a garázs kódot, hogy be tudjak jutni..
(Utólag jöttem rá, hogy a Flexben lévő, beépített gombbal is bejuthattam volna.. én marha.)
Lényeg, hogy bejutottam. Felhívtam megint az anyukát, hogy közöljem vele a „jó hírt”: nem hoztak nekem csere autót (amit hittünk, hogy hoznak), mivel nem volt a papíron feltűntetve, hogy kell nekünk csere autó.. Mondanom sem kell, hogy az hír hallatán az anyuka nem volt túl boldog. Azt mondta, hogy használhatom az apuka kocsiját (igen, az 5-ös BMW-t), csak vigyázzak rá, mivel nagyon le van ültetve a kocsi, és így olyan dolgokon és fennakad, amin a normális autók nem. Mondtam, oké.

Így hát, elmentem shoppingolni a plázába, ebben a buzinagy hajóban. Eléggé menőnek éreztem magam, jó sokan meg is néztek. Nem megszokott látvány ebben a típusú autóban a fiatal hölgyek látványa..


Vásároltam, vásároltam, vásároltam.. Rátaláltam A boltra, ahol a pénzemet fogom szórni a következő évben..

Málna shake/turmix/smoothie/trutyi - nagyon fini

Elmentem a lányokért, aztán uzsi után már rohantunk is, a nagylány kosárlabda edzésére, ahová mindig apuka viszi ugyebár.. Végig ültük a kislánnyal az edzést.. Annyi műsírást, mint azalatt az egy óra alatt, én még életembe nem láttam.. A 8-9 éves lányok verhetetlenek a drámázásban.. 2 perc múlva meg már vigyorogva rohangálnak tovább, feledvén, hogy pár perccel korábban épp halálos sérülést szereztek.. Őrület. :)

Aztán irány haza, vacsi, tenti.

2011. 02. 17. – Csüti

Megint beszippantott a vásárlás szele.. Nicole-lal vágtunk neki a plázának, de előtte még gyorsan lőttünk egy jó pár fotót a Bömbivel. :)




Költöttem megint egy kis pénz, megint A boltomban. ’Forever 21’, ez örök szerelemnek tűnik.. <3

Bazi nagy rohanás volt, hogy odaérjünk a kislány sulijába.. Nem mondom, jóóóócskán ráléptem a gáz pedálra, és repült is már a kis B betűs szekér. ;)

Eldobtuk Nicole-t haza, aztán uzsi itthon, és már mentünk is a nagylányért.
Én Őt.

Ő engem.

Együtt.

Iszonyú meleg van az elmúlt 3 napban.. 18-20 fok, tűző nap. Mennyei, de egyelőre még nagyon szokatlan..

Vacsira összedobtam egy kis panírozott garnélát, párolt brokkolival és pirított, zöldséges rizzsel.



See you soon!! <3

8 megjegyzés:

  1. Szia!

    Woooow! Nem kicsit menő ám 5-ös Bömbivel repeszteni :) Nagyon sikkk!

    Feltűnt nekem is, hogy az előző bejegyzésekben még havat láttam, itt meg már rövid ujjús képeket. Nekem is mindig fura, amikor hirtelen jó idő lesz. Én olyankor 1-2 napig még biztos nagykabátban járok, nem megy a váltás rögtön. :D

    Szép, napos hétvégét! :)
    tündérbéka

    VálaszTörlés
  2. Gondolom , nem kevésbe került a csereautódat visszaküldetni a szerelővel, hogy megkaparinthasd a BMW-t. De ügyesen csináltad, büszke vagyok rád! :)
    Szépen telt az az újabb eseménytelen időszak! :)
    Arrafelé a trafipax nem divat?

    Üdv: Én
    (13689)

    VálaszTörlés
  3. Heyhooo Fanni :)

    Tényleg pazar a kocsi :))
    Tök jó, hogy nálatok (a családnál) még egy szimpla hét is mindig tartogat meglepetéseket :D Bajok a kocsikkal, kizárás, utazások, kaják :D családi idill :DD
    Tök király, hogy ennyire jó ott az idő, most hogy már több képet láttam a kicsilányról, most esett le hogy: atyaég de cuki :)

    A nagyobbik lányka egy drama queen-nek tűnik, de ne aggódj, ez minden 8-12 éves lányra jellemző. Nekem a hugommal van tapasztalatom :D

    Csinik a rucik is, amiket vettél!

    Szép hétvégét!!

    VálaszTörlés
  4. Forever 21, hahahahaha :)
    Nincs is annál jobb :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Fanni!

    Én is szoktam olvasgatni a blogodat, nagyon tetszik. Látom elég jó sorod van :-) Tök jók a képek, amiket csináltál és a beszámolók is. Csak így tovább! :-)
    Nem lehetett rossz érzés ezt a pöpec járgányt vezetni... :P Én is kipróbálnám szívesen :)

    üdv

    Kriszta

    VálaszTörlés
  6. Szia Fanni!

    Hát én vezetni se szeretek, az autókat se nagyon, de nem semmi, hogy egy ekkora járgányt vezettél. :) A Tiéd mikor lesz jó?
    A tésztát, hogy csináltad? Nagyon guszta. Én is kértem volna egy tányérral, vagy kettővel. :)
    Fruzsinak üzenem, hogy a kislány tényleg cuki, már első perctől fogva észre vettem. :) Olyan kis babás arca van, és a haját kölcsönvenném. :)
    Forever 21... De jó is lenne, ha itthon is lenne. :)

    Jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  7. Kint egyébként milyenek az árak? gondolok itt akár ételre, kávézóra, ruhákra...

    VálaszTörlés
  8. Jól néz ki a csoki is, fincsi legalább? :P

    VálaszTörlés